joi, 16 februarie 2012

Cum schimbati parola la Yahoo Messenger

 


Am primit multe solicitari pe aceasta tema si anume cum se schimba parola la Yahoo Messenger. Daca o sa urmati cativa pasi simpli o sa vedeti ca nu va fi greu, am sa pun si cateva print screen-uri pentru a intelege mai bine, daca aveti nelamuriri nu ezitati sa lasati comentarii.
Pentru a shimba parola trebuie sa urmam cativa pasi:
1.Ne logam pe Yahoo Messenger, introducem ID-ul si parola si apasam pe Sign In
2.Acum(dupa ce ne-am logat) ne ducem in stanga sus si dam click pe Messenger si dupa asta pe My Account Info

3.Dupa ce am dat click pe My Account Info o sa ni se deschida browser-ul(Firefox, Opera, Internet Explorer, Chrome, etc.) si ne va "arunca" pe pagina celor de la Yahoo. Dupa ce am ajuns aici suntem nevoiti sa introducem parola si sa dam click pe Sign In

 4.Dupa ce ne-am logat urmeaza sa dam click pe Change your password, dupa ce am dat click o sa ne apara trei spatii care trebuiesc completate: primul "Enter your Current Password" - punem parola curenta, pe care o avem in acel moment; al doilea "Choose a New Password" - punem parola cea noua; al treilea "Confirm your New Password" - repetam parola cea noua. Nu mai ramane de facut decat sa dam click pe Save si cam asta e tot.
Sper ca va placut micul meu tutorial, daca intampinati probleme sau nu ati inteles ceva astept sa lasati comentarii si am sa va raspund cat pot de repede. Bafta tuturor!

 

 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu