joi, 22 noiembrie 2012

Black Friday - Magazine participante

Cred ca toata lumea a auzit de Black Friday (Vinerea Neagra) daca nu ati auzit, auziti acum - este ziua in care magazinele fac cele mai mari reduceri din an. Este plin internetul cu stiri despre acest eveniment daca pot sa spun asa. Mai sunt in jur de 24 de ore pana cand magazinele incep sa taie preturile, iar lumea sa dea navala in magazine. Sunt sigur ca v-ati intrebat care sunt magazinele care ofera aceste reduceri. Toti spun ca sunt reduceri ca vine Black Friday dar nu ne spune nimeni in ce magazine le gasim, asa ca in cele ce urmeaza am sa pun eu magazinele care stiu ca participa. Daca am sa gresesc cu ceva va rog sa ma corectati pe rubrica de comentarii sau daca mai stiti alte magazine inafara de ce am sa postez eu, ar fi bine sa lasati comentarii cu respectivele magazine, multumesc!
Asa ca sa-i dam drumul:
Altex - Vineri - Duminica, posibil ora 00:00
eMAG - Vineri, posibil ora 5:00 sau 6:00
evoMAG -Vineri - Duminica, ora 00:00
Domo - Joi - Duminica, nu se stie ora
F64 - Vineri - Duminica, ora 00:00
PCGarage - Vineri, ora 00:00
Flanco - Vineri - Duminica, nu se stie ora
EuroGSM - Vineri, posibil ora 00:00
QuickMobile - Vineri, ora 00:00
Azerty - Vineri, ora 9:00
Sigmanet - Vineri, ora 6:00
ClickShop - Vineri - Duminica, ora 00:00
Koyos - Vineri, ora 6:00
Oktal - Vineri, posibil ora 6:00
Elefant - Vineri, posibil ora 6:00
Cel - Vineri, posibil ora 6:00
WatchShop - Vineri, ora 9:00

Nu uita, poti intra pe eMAG dand click pe o reclama care este afisata pe blog, multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu