duminică, 2 decembrie 2012

Boxa X-Mini V 1.1 - prezentare video

Salutare tuturor, sunt fericitul posesor al unei boxe X-Mini V 1.1 si ma mandresc cu asta, am sa va spun si de ce in cele ce urmeaza. Am descoperit acesta boxa pe un magazin online si mi s-a parut interesanta, dar m-am gandit eu cat de tare sa se auda, pentru ca este foarte mica. Cum fac eu mereu am inceput sa ma interesez si sa caut pe net mai multe despre acest produs, toata lumea lauda acest produs si acest lucru mi-a placut. M-am hotarat sa-l comand, cand aparatul a fost pus in functiune si conectat la smartphone-ul meu am ramas cateva minute fara cuvinete. Este incredibil ce bass are acesta mini-boxita. Toti colegii mei au fost incantati de acest produs, unii au spus ca o sa-si cumpere si ei. Va recomand cu multa caldura acest produs, este incredibil cum se aude.
Am facut o prezentare video si am sa o pun pe YouTube, este prima oara cand fac asa ceva si sper sa ma fi descurcat cat de cat. Astept comentariile voastre sa ma criticati sau sa ma laudati, orice sfat este bun venit.
Filmarea s-a realizat cu smartphone-ul meu Samsung Galaxy S III, sper sa fie una cat mai buna si pe placul tuturor.
Autonomia acestei boxe este de 6 ore si se incarca in aproximativ 1,5 ore.
Vizionare placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu