joi, 27 decembrie 2012

Facebook a picat asta seara 27 decembrie 2012

Facebook a picat eu numai pot sa-l accesez de pe la orele 23. Initial am crezut ca net-ul meu este de vina, dar am incercat pe smartphone concetat la internet-ul de la Vodafone si imi da o eroare de server. Deci nici aplicatia de Android nu functioneaza. Sa fie un atat al hackeri-lor? Sau Facebook lucreaza la un nou timeline si trebuie sa opreasca serverul? Momentan nu se stie nimic, dar cum aflu ceva revin cu un update. Am primit de doua ori raspuns de la server si mi s-a incarcat decat bara principala din site(bara unde ne setam profilul si ne arata poza de profil) doar atat. Momentan Facebook "functioneaza" cum functionau site-urile magazinelor online de Black Friday. Voua va functioneaza Facebook-ul? Daca da sau nu te astept sa discutam pe rubrica de comenarii. Sunt curios daca merge aplicatia de Facebook pentru iPhone.

Update: Aplicatia pentru Android si-a revenit(testat pe net de la Vodafone si Cosmote) dar pe PC se misca foarte greu(testat pe browsere Chrome si Firefox) mai are cineva aceste probleme s-au internetul meu de la providerul de cartier este de vina?

5 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hackerii ataca reteaua de socializareeee, pazeaaaa! ... Asteptam explicatii din partea celor de la facebook

    RăspundețiȘtergere
  3. facebook a picat la toata lumea...initial am crezut k mi-a cazut netu dar google si youtube functioneaza...

    RăspundețiȘtergere
  4. Acum mie imi functioneaza fara probleme, cred ca si voua...

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu nu am avut probleme, dar recunoscu la 23:00 nu am fost pe FB

    RăspundețiȘtergere