luni, 18 martie 2013

Descarca Winamp 5.70 Full Beta 3315

M-am decis sa pun pe bloguletul meu programe pe care le puteti descarca. Sunt multi utilizatori care nu stiu de unde sa descarce anumite programe asa ca m-am gandit sa le pun pe blogul meu sa fie toate intr-un singur loc. Am sa pun numai programe free(gratis) pentru ca asa ii place romanului, romanul nu are bani sa dea pe programe scumpe, asa ca am sa caut programe care sa fie gratuie si care sa faca acelasi lucru ca cele pe bani. Am zis sa incep cu binecunoscutul Winamp. O sa pun o mica descriere, dupa care am sa pun link-urile de download.

Winamp este cel mai folosit player audio, dar stie si formate video. Winamp supoarta diferite plugin-uri, egalizator, semne de vizualizare, etc. Este un program care vine cu cateva skin-uri, dar puteti descarca si instala si alte skin-uri. Winamp suporta urmatoarele extensii de fisiere: mp3, wav, mid, mod, aac, it, nst, mp1, mp2, mp4, ogg, flac, m4a, m3u, pls, asf, ptm, au, far, s3m, wmv, avi, cda, midi, miz, nsa, xmz, wma, mpg, mpeg, mid, etc.

Download Winamp 5.70 Full Beta 3315 de aici.
Download Winamp 5.63 Full de aici.
Download Winamp5.623 Full de aici.

Pentru mai multe detalii vizitati site-ul oficial Winamp.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu