marți, 19 martie 2013

New Single: Blaxy Girls - Adio

Blaxy Girls se reintorc cu un nou singe, "Adio", o piesa pop-rock cu influente dance produsa de Adrian Sina.
Odata cu lansarea noului single fetele de la Blaxy Girls si-au schimbat si look-ul. "Adio" este o piesa de despartire, dezamagire si tristete in care cinci fete spun adio baietilor neseriosi.
"Adio este o piesa extrem de melodioasa si sensibila, dar in acelasi timp perfecta pentru petrecere, iar noua ne place mult! Este ceva diferit de ceea ce am cantat pana acum si suntem sigure ca este ceea ce trebuie in momentul de fata! Uitandu-ne in urma... realizam ca am trait un vis pe care orice adolescent si l-ar fi dorit. Am avut suisuri, dar si coborasuri... important este ca am rămas unite si ca am avut alături de noi oameni minunati care au crezut in noi!” ne spune Rucsy. Vizionare placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu