miercuri, 6 martie 2013

Videoclip Nou: Crush & Alexandra Ungureanu - Nu am aripi

Noul single "Nu am aripi" semnat Crush & Alexandra Ungureanu are incepand de azi videoclip. Clipul a fost regizat de Anthony Icuagu.
„Ne-am bucurat de efortul unei echipe foarte frumoase, cu care am colaborat perfect si cu care ne-am inteles minunat. M-a fascinat scenariul si am intrat destul de usor in pielea personajului feminin, a carui poveste de dragoste nu are neaparat un final fericit, dar care, totusi, nu ne face sa ne pierdem increderea in dragoste”, spune Alexandra.
„Este o piesa in care ne regasim si un videoclip cu o abordare estetica inedita pentru Romania, care speram sa placa, cel putin la fel de mult cum ne place si noua. Decorul este unul diferit, cu elemente vizuale neasteptate, iar grafica folosita face tranzitia intre doua lumi”, ne spune Sorin.
"In videoclip, directia a fost una conceptuala, o joaca de-a simbolurile, o poveste de dragoste 'inversata' si dusa intr-o zona usor mai dark. In mod ironic, insa, sentimentul predominant ramane unul optimist, iar asta se poate deduce cu usurinta din zambetul larg al Alexandrei din finalul clipului”, a spus Radu.
Iar eu va spun Vizionare placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu