joi, 16 mai 2013

Allexinno si Mirabela - Loving You (piesa noua)

Allexinno impreuna cu Mirabela Cismaru lanseaza singe-ul "Loving You". Acesta este primul single oficial al proiectului Allexinno & Mirabela, ei ne pregatesc mai multe lansari in acesta formula, toate melodiile fiind produse de Allexinno.
Pasiunea pentru muzica mi-am descoperit-o inca de la 5 ani, cand o auzeam pe mama toata ziua cantand. Am mostenit acest talent de la ambii parinti, mama fiind interpreta de muzica populara, iar tata la randul lui a cantat o perioada impreuna cu mama, formand o trupa, insa mai tarziu s-a reprofilat si a continuat cu pictura. Timp de 5 ani am activat la Palatul Copiilor din Targu-Jiu, la sectiunea de muzica usoara, unde am studiat si chitara. De la varsta de 13 ani am mers prin toata tara la festivaluri de muzica usoara, obtinand premii de la cel mai mic la cel mai mare. Anul trecut m-am hotarat sa particip la show-ul de televiziune "Vocea Romaniei", unde am facut parte din echipa lui Marius Moga si am ajuns pana la etapele LIVE.” a declarat Mirabela.
Auditie placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu