miercuri, 28 august 2013

DJ Project feat Adela - Fara tine (videoclip nou)


In cel mai nou videoclip semnat DJ Project, Adela Popescu si Radu Valcan pleaca la drum facand autostopul. DJ Project si Adela Popescu lanseaza videoclipul piesei "Fara tine", ce a fost filmat pe malul Marii Negre, unde au participat peste 6000 de persoane.
A venit momentul pe care il asteptam demult, lansarea clipului piesei Fara tine! Veti vedea doua povesti in paralel, eu si Radu interpretam pe rand doi tineri indragostiti care se duc la mare, cu rucsacul in spate, fac autostopul si pana la urma ajung pe litoral cu trenul si decid sa ramana pe plaja cu cortul. Iar in a doua poveste, ne jucam propriile roluri, suntem Adela si Radu, in drum spre unul din concertele pe care le-am avut vara aceasta cu Dj Project la Costinesti”, ne spune Adela.
Am filmat 26 de ore, asta pentru ca am vrut sa prindem rasaritul, doar ca am intampinat mici probleme, caci a inceput ploaia exact in zori, astfel ca am stabilit sa mergem mai departe cu filmarile si sa asteptam rasaritul din ziua urmatoare. Am fost foarte incantat de propunerea de a juca in noul lor clip, sunt prieten cu Dj Maxx si Dj Gino si suntem cu totii foarte incantati de rezultat, de-abia asteptam sa se lanseze”, a declarat Radu.
Vizionare placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu