miercuri, 14 august 2013

TubeMate - descarca clipuri de pe YouTube direct pe Android


Aplicatia TubeMate este compatibila cu sistemul de operare Android si ne ajuta sa descarcam clipuri de pe YouTube. Dupa ce am descarcat si instalat aplicatia, o deschidem si acum putem sa cautam pe YouTube ce dorim sa descarcam, mare atentie insa sa nu fie continut protejat de drepturi de autor. Eu nu incurajez pirateria, asa ca sunteti raspunzatori pentru ceea ce faceti si ce descarcati.
Dupa ce am gasit clipul pe care dorim sa-l descarcam, avem in partea de jos un buton in forma de sageata verde orientata in jos, apasam pe ea, alegem "Download", dupa care avem posibilitatea sa alegem calitatea, acesta poate varia intre 240p si 1080p. Am sa las si niste screenshot-uri ,dar si un link de descarcare:
Aplicatia TubeMate poate fi descarcata de aici.







Un comentariu:

  1. Super tare aplicata! O folosesc ca si player pentru clipurile de pe youtube, im merg toate formatele chiar si 1080p fara sa imi sacadeze su sa se blocheze. Cu aplicatia de youtube clasica imi sacadeaza si imi incarca greu clipurie, cu aceasta s-a rezolvat. Merge brici, multumesc.
    Respecte si bafta in continuare.

    RăspundețiȘtergere