luni, 28 octombrie 2013

Horia Brenciu - Hello (single & videoclip nou)


Horia Brenciu lanseaza piesa "Hello" direct cu un videoclip. Muzica este realizata de Alex Pelin (Kazimbo Music), Ivan Caragia (Bang Bang Production), iar orchestratia de Ivan Caragia si versurile de Alex Pelin.
In videoclip apar fosti concurenti de la Vocea Romaniei.
HELLO este o piesa dinamica, surprinzatoare si are un mesaj pe masura timpurilor noastre: avem o singura viata si nu e deloc timp pentru regrete! Ideea clipului mi-a venit din senin... Lucrand la albumul lui Julie Mayaya si fiind cu ea in studio, aproape zilnic, am realizat ca nu am nevoie de o filmare cu top modele imbracate in costume de baie, ci de prieteni. In paralel, echipa mea de la HB Media Entertainment avea in productie si un proiect muzical care-i implica pe Iuliana Puschila, Laurian Manta, Irina Tanase si Maria Cojocaru si… gata “scenariul” clipului. I-am intrebat daca vor sa faca partea din nebunia mea, iar ei au acceptat. “Viata trece, hai s-o traim cat 10!”… asa zice refrenul si exact asta am si facut. Cu totii am cantat, am dansat si ne-am bucurat de groove-ul piesei. Surpriza de final se numeste… Mina. Prin ea si prin cele 2 fete ale mele mai mari, Maria si Andreea, viata mea a crescut enorm in intensitate! Pot sa spun c-o traiesc cat… 11! Pentru acest clip am invatat sa cant la chitara, la vioara, sa bat la toba, sa suflu in saxofon si in trompeta. Promit ca la urmatorul clip o sa invat sa gatesc… Astfel, o sa-mi traiesc viata ca un adevarat master… father! Este primacolaborarea cu Ivan Caragia, compozitorul piesei si sper ca toti cei care vor asculta piesa s-o poata fredona chiar de la a doua ascultare. Merge si la a 3-a ascultare. Fie… Repet… Viata trece, e necesar s-o traiti cat 10! ”, ne spune Brenciu.
Vizionare placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu