marți, 17 decembrie 2013

Vescan si Alina Eremia - In dreapta ta (videoclip nou)


Vescan si Alina Eremia au lansat videoclipul pentru piesa "In dreapta ta". Piesa este deja in playlist-ul de la Radio Replay. Videoclipul a fost filmat intr-un apartament din complexul rezidential Adora Urban Village si intr-un studio video in regia lui Richard Stan si a lui Claudiu Stan.
Am avut sansa sa lucrez cu o echipa foarte buna. Cei de la Vision Production s-au asigurat ca videoclipul sa iasa fix asa cum ne-am dorit, atmosfera de la filmari a fost relaxata, a fost o reala placere sa colaborez cu ei. Am stiut cu totii din prima ce vrem si nu am intampinat nicio problema, totul a mers ca pe roate. Ne-am distrat, am cantat, am dansat, a fost super!”, ne spune Alina.
"Videoclipul 'In dreapta ta' reprezinta amintirea in detaliu a trecutului 'fericit'... Baietii de la Vision Production au facut o treaba foarte buna, sunt multumit total. Pe langa asta, ne-am si distrat bine la filmari. Vizionare placuta fiecarui roman ce da play!", a declarat Vescan.
Vizionare placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu