miercuri, 14 mai 2014

Oana Radu feat. Dr. Mako & Eli - Tu (videoclip nou)


In urma cu cateva luni, Oana Radu, Dr. Mako si Eli labsau single-ul "Tu", care a strans pe YouTube peste 5 milioane de vizualizari. Astazi, finalista sezonului doi de la Vocea Romaniei lanseaza primul ei videoclip.
"A fost, in primul rand, extrem de emotionant, pentru ca este primul meu videoclip. Cred ca toti artistii au visat sau viseaza la aceste momente prin care trec eu. Mi-as dori sa pot descrie in cuvinte ceea ce am simtit cu adevarat. Totul a decurs ca la carte. Nu au aparut incidente neprevazute, pentru ca organizarea a fost foarte buna. Singura mea problema era frigul", ne spune Oana Radu.
De regia videoclipului s-a ocupat Alex Ceausu, iar filmarile s-au realizat intr-o locatie din Bucuresti si au durat 24 de ore.

Vizionare placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu