joi, 26 iunie 2014

Sore - Inima (videoclip nou)


Sore revine cu o noua piesa care ne atinge direct la inima. Piesa, "Inima", a fost compusa de Sore, Mihai Andrei si Elena Morosanu, iar versurile au fost scrise de Sore, Elena Morosanu si Diana Alexandra Moraru.
In cele patru zile cat au durat filmarile, Sore a sarit cu parasuta, a facut wakeboarding la Snagov, in locatia Dolce Vita, a filmat la malul marii, etc.
“A fost un clip plin de peripetii! Am depins de vreme, care ne-a cam jucat feste, motiv pentru care am si filmat pe parcursul a mai multor zile. ‘Inima’ este unul dintre videoclipurile pentru care am lucrat cu extrem de mare placere, am sarit pentru prima oara in viata cu parasuta, special pentru filmari - mereu am cautat un motiv sa aman acest moment, nu aveam suficient curaj. Ma bucur ca am reusit sa introduc intr-un singur clip doua sporturi extreme, saltul cu parasuta si wakeboardingul, pe care il practic de un an”, ne-a spus artista.
Vizionare placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu