miercuri, 8 octombrie 2014

Horia Brenciu si Delia - Inima nu vrea (videoclip nou)


Antrenorii de la X Factor, Horia Brenciu si Delia, au lansat un videoclip nou pentru piesa "Inima nu vrea". Piesa se va afla pe noul album al lui Horia Brenciu, 40+, care va aparea pe 24 octombrie.
Dupa succesul piesei “Fac ce-mi spune inima”, n-am vrut sa ma despart prea mult de aspectul cardiologic al problemei. Cu noua piesa “Inima nu vrea” doresc sa reiau acesta chestiune… tetracamerala! De data asta, am o partenera de cantec! Cu Delia ma inteleg din priviri. “Inima nu vrea” reflecta exact relatia noastra. Ea senzuala, eu insistent. Ea plina de surprize, eu… si eu!
Cum s-a intamplat? Simplu… Eram la X Factor, intr-o pauza. I-am dat sa asculte negativul. I-a placut. Dupa ziua de filmare am invitat-o in studioul meu, am cantat, am mancat si am vorbit despre inima… Restul e pe “40+”! 
Vizionare placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu