miercuri, 15 aprilie 2015

Amalia feat. Eli - Prizonieri (videoclip nou)


Amalia (ex Blaxy Girls) lanseaza o noua piesa alaturi de Eli, cu tot cu videoclip. "Prizonieri" este o balada despre o poveste de dragoste incheiata.
Piesa este sustinuta de Cat Music.
"Piesa este facuta de Chili Music Pro. Cu baietii de la studio m-am inteles foarte bine. Este prima oara cand lucrez cu ei si sunt foarte incantata. Cat Music mi-a propus melodia si, de asemenea, colaborarea cu Eli. Clipul este de imagine si m-am axat foarte mult pe un aspect natural, prin care evidentiez cel mai bine starea piesei, care nu este despre suferinta, melancolie, ci din contra, am o atitudine de luptatoare si de invingatoare. Imi place foarte mult piesa, este una actuala, la care am pus suflet", ne spune artista.
”Am primit piesa pentru colaborare, am ascultat-o de cateva ori si mi-am dat seama ca este ceva potrivit pentru mine deoarece mi-au placut foarte mult versurile, vocea Amaliei si feeling-ul melodiei, iar cand imi place ceva, nu ma pot abtine sa scriu. In alta ordine de idei vreau sa-i multumesc Amaliei si ii urez mult succes", a declarat Eli.
Vizionare placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu